Szanowni klienci,

Dokładamy wszelkich starań, aby zapakowane przesyłki dotarły do Państwa w stanie nienaruszonym. 

Niestety zdarzają się sytuacje, kiedy paczka przywieziona przez kuriera jest uszkodzona, a świece zniszczone lub potłuczone.

!!! WAŻNE !!! W celu złożenia reklamacji konieczne jest zachowanie paragonu oraz uszkodzonej przesyłki do czasu odbioru jej przez firmę kurierską (do 10 dni od doręczenia).

Zwracamy się z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzeń, danych zawartych w formularzu reklamacji poniżej oraz skanu paragonu na adres kontakt@candlove.pl - ten krok usprawni proces reklamacyjny u przewoźnika.

W sytuacji zniszczenia zawartości przesyłki zobowiązujemy się do ponownego przesłania zamówienia na Państwa adres.

Z góry przepraszamy za wszelkie opóźnienia związane z sytuacjami niezależnymi od nas, mając nadzieję, że nie wpłynie to na Państwa opinie o naszym sklepie.

Życzymy udanych zakupów.

Zespół candlove.pl

Pobierz wzór reklamacji